piątek, 8 stycznia 2010

coś na początek

Witam wszystkich serdecznie,
zwą mnie Włodek, a ten blog dotyczyć będzie rekonstrukcji historycznej. Być może część z Was zna mnie z różnych imprez, bądź to z opowieści... Działam w rzeszowskiej grupie rekonstruującej barbarzyńską Europę epoki żelaza- TERRA FERRATA. Sam odtwarzam wojownika kultury przeworskiej z fazy B1.W Ruchu działam już od paru lat, organizowałem parę imprez, bawiłem się na wielu więcej, tworzyłem parę projektów.
Ale nie o przeszłości będzie ten blog, tylko o tym co jest w toku, o tym co ma się wydarzyć. O sprzęcie, imprezach, poznanych ludziach, planach etc. Moje wpisy mają na celu zmobilizowanie mnie do sumiennej pracy nad swoim wyposażeniem. Mam również nadzieję, iż będzie on platformą do wymiany poglądów i doświadczeń.
Kolejny wpis opisywać będzie mój sprzęt, znajdziecie tez tam parę fotek z imprez na których się bawiłem.
zapraszam do lektury i komentowania,
Włodek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz