środa, 15 września 2010

Coś się kończy, coś zaczyna

Nie tak dawno temu pisałem Wam, że odchodzę z Terra Ferrat'y. Napisałem również, że z rekonstruktorstwa nie rezygnuje. Jako, że bycie jednoosobową drużyną jest pozbawione celu tworzę nową grupę. Nowa grupa, której nadałem roboczą nazwę BARBARI będzię południową "kolonią" Legio I Adiutrix- warszawskiej grupy, która już od wielu lat działa w RR. Dlaczego tak?
Otóż z Legionem znam się od samego początku mojej działalności w RR. Można nawet powiedzieć, że dzięki tej grupie, a zwłaszcza Teodorowi w ruchu nadal jestem. Jest to drużyna która chce działać i działa. Rozwija się. Poza tym zawsze traktowaliśmy się jak przyjaciele- tak też pozostanie...
"BARBARI" będzie "stacjonować" na południu kraju i zajmować się głownie (jak sama nazwa na to wskazuje...) ludami barbarzyńskimi epoki żelaza. Jeżeli więc jesteś zainteresowany/a odtwarzaniem celta bądź germanina pisz do Nas śmiało- adres chyba już znasz (jeżeli nie to spójrz w prawy górny róg ekranu ).

pozdrawiam,
Włodek

5 komentarzy:

  1. A czemu nie chcesz wstąpić do Harjów?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo chce być w grupie znajomych :) A czemu ty nie chcesz wstąpić do Legio I Adiutrix?

    OdpowiedzUsuń
  3. bo to nie są prawdziwi true norwegian black metal barbarzyńcy! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie racja :P

    OdpowiedzUsuń
  5. "Anonimowy pisze...

    bo to nie są prawdziwi true norwegian black metal barbarzyńcy! :P"

    to też prawda... a poza tym, jeżeli mam być szczery, to nie podoba mi się marsz na komendę...

    OdpowiedzUsuń