sobota, 16 października 2010

but, buty, butów całe mnóstwo...

się robi... a właściwie to robię ja. Ostatnimi czasy zebrałem różnego typu publikacje i zanabyłem trochę skóry z której powstaną 3 pary butów. Jedną możecie zobaczyć na zdjęciach. Póki co szyje buty barbarzyńskie, co pozwala mi na zdobycie doświadczenia w pracy ze skórą. Dodatkowo na takie akurat były zamówienia;) Para którą widzicie zszywana jest rzemieniem, ma to na celu wzmocnienie całości- nie wiem jak Was , ale mnie zawsze denerwowało gdy przecierała się dratwa na szyciu.... Dwie kolejne pary czekają na zszycie i obfotografowanie.


Zdjęcia , tak jak buty należą do Bartka- nowego członka BARBARI. Powędrowały do niego (buty, nie zdjęcia) tak szybko,że nie zdążyłem sam im zrobić zdjęć.


Sobotni wieczór minął mi na pracy w swoim "warsztacie" w którym powstaje moja nowa tarcza. Swą premierę będzie miała na marszu, gdzie pewnie przez cały czas przeklinać będę jej wagę- szykuje się przyjemny "pancernik";)

Hail,
Włodek

4 komentarze:

  1. Masz może wykroje z jakąś skalą na buty "barbarzyńskie"?
    Łukasz z Lublina

    OdpowiedzUsuń
  2. jedyne skalowanie jakie mam dopracowywałem przez "parę par"- tak łatwo więc teraz nie oddam... Ale jeżeli chcesz to zgrałem Izie fajną książkę na temat butów...

    OdpowiedzUsuń
  3. To z nią pogadam. Na pewno się przyda. Dzięki
    Łukasz z Lublina

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli dostatecznie nie odchudzę spiny to razem będziemy przeklinać wagę naszych tarcz ;P
    Łukasz z Lublina

    OdpowiedzUsuń