niedziela, 21 marca 2010

Nowy sezon- nowe możliwości

Witam serdecznie,
Mamy już wiosnę- za nami podła zima, tak wiec czas na nowy sezon i nowe imprez. Jak dla mnie nowy sezon zaczyna się 25 kwietnia w Rzeszowie. Wraz z innymi bractwami spotykamy się najprawdopodobniej pod Zamkiem, aby pobawić się wspólnie i przewietrzyć nasze stroje;) Mam nadzieję, że ludzi będzie jak najwięcej, tak abyśmy mogli wszyscy nawzajem się poznać.
Wstyd przyznać , ale przez ok. 3 lata mojej działalności w Ruchu nie miałem zbyt wielu okazji do poznania innych grup rekonstrukcyjnych. Owszem, poznałem Słowian kiedy kierował nimi jeszcze Wojtek Sos, raz spotkałem się też z samurajami-wszyscy okazali się bardzo pozytywnymi ludźmi. Liczę wiec, ze poznam ich wszystkich, i że zaczniemy spotykać się częściej, aby się dobrze bawić i współpracować.

Ostatnio otrzymałem propozycje przystąpienia do pewnego arcyciekawego projektu. Propozycje tą złożył mi Teodor z Legio Adiutrix. Jeśli jesteście ciekawi o czym mówię, zajrzyjcie na jego forum- warto...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz